Assistent til Børn og Unge

Sekretariatet i Børn & Unge søger en assistent
 
Vi søger pr. 1. maj en dygtig assistent, der med engagement kan understøtte Sundhedsplejen og PPL administrativt og dermed bidrage til sikker drift.

Du har en relevant uddannelse som f.eks. assistent med speciale i offentlig administration eller administrationsøkonom. Du trives med kontakt til borgere, PPL og Sundhedsplejen og du har lyst til samarbejde og sparring med dine kolleger i teamet og centrale og decentrale samarbejdspartnere.
  
Sekretariatet er fysisk placeret på Viborg Rådhus og er en afdeling i Børn & Unge bestående af ca. 50 medarbejdere. Vi er organiseret i fire team, og du vil blive en del af Driftteam 1 med reference til teamlederen.
 
Driftteam 1 består af 16 medarbejdere, der løser opgaver for Familie- og Rådgivning samt flere af forvaltningens tværgående funktioner
 
Vi tilbyder et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job med personlige og faglige udviklingsmuligheder

Stillingen er på 37 timer.
 
Dine primære arbejdsopgaver forventer at være indenfor følgende hovedområder:
  • Løn- og personaleopgaver som vedrører PPL
  • Administrative opgaver ift. PPL og Sundhedsplejen i forbindelse med den daglige drift, herunder kontering af regninger, registrering af fødsler, journalisering, telefonpasning mm.
  • Sideredaktør på hjemmeside og intranet (platformen er Sitecore)
  • Afregninger og administration ift. Viborg Kommunes Tandpleje
  • Superbruger i vores rekrutteringssystem Emply Hire
  • Brugeroprettelser og bestilling af IT-udstyr til nye medarbejdere i Sundhedsplejen og PPL
Det må påregnes, at stillingsindholdet over tid kan blive justeret og tilpasset efter faktuelle behov.

Dine personlige egenskaber:
  • Du har erfaring med og viden om ovennævnte arbejdsopgaver
  • Du tager selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • Du er omstillingsparat og fleksibel
  • Du er samarbejdsvillig og initiativrig 
  • Du har gode formulerings- og samarbejdsevner og kan håndtere at have mange bolde i luften på én gang
  • Du har en positiv tilgang til opgaverne, har humor og bidrager til det sociale fællesskab
  • Du har en positiv og engageret indstilling 
Vi kan tilbyde dig:
  • Arbejde i en værdibaseret organisation, hvor vore fire personalepolitiske værdier mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod ikke er noget, vi siger, men noget vi mener og efterlever
  • En spændende arbejdsplads med højt aktivitetsniveau og faglige udfordringer
  • En kreds af gode og engagerede kollegaer, der står klar til at tage godt imod dig 

Aflønning efter gældende overenskomst og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation med udgangspunkt i kvalifikationer og erfaring.  

Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 28. marts 2019. Der indhentes referencer på den kandidat, der ønskes ansat.
  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Annette Vester på tlf. 87 87 10 05.