Administrativ medarbejder

Vi søger lige nu 1 administrativ medarbejder til B og U Handicap Viborg med lyst og energi til mange forskellige opgaver, og med start senest den 1. marts 2019.
Stillingen er på 32 timer.

Du vil blive en del af en afdeling der består af et døgn og aflastningstilbud, 1 afdelingsleder, 1 teamleder og med ca. 44 medarbejdere.
 
Hvem er du?
Ud over at du er fleksibel omkring arbejdsopgaver, forventer vi, at du:
 
  • Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker – og kan reflektere i nuet over egen indsats.
  • At du har gode formulerings- og samarbejdsevner og kan håndtere at have mange bolde i luften på én gang.
  • At du tager selvstændigt ansvar for opgaveløsningen
  • Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaver og har en tværfaglig forståelse.
  • At du har forståelse for og indsigt i kommunal økonomi og budget
  • Kan begå dig i diverse IT-systemer.
  • At du har en positiv tilgang til opgaverne, har humor og bidrager til det sociale fællesskab
  • At du er samarbejdsvillig og initiativrig
 
Dine primære opgaver og funktioner vil indtil videre være:
  • Al administration vedr. særlige udbetalinger til beboerne
  • Al administration vedr. vareindkøb
  • Al arbejdstidsindberetning og vagtplanlægning
  • Håndtering af daglig økonomi og budget
  • Referent ved specifikke møder
  • Planlægning af aflastningsdøgn
  • Ad hoc opgaver
 
Det tilbyder vi
  • Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger.
  • Arbejde i en værdibaseret organisation, hvor de 4 personalepolitiske værdier, mangfoldighed, ordentlighed, dygtighed og mod ikke er noget vi siger, men noget vi mener og efterlever.
  • En spændende arbejdsplads, med højt aktivitetsniveau og faglige udfordringer
 
Om B og U Handicap Viborg
 
B og U Handicap Viborg består af to afdelinger, som begge har både døgnbørn og aflastningsbørn. Børnene har alle handicaps i varierende grad. Vi modtager børn og unge i alderen 0-25 år.
 
Personalet består af pædagoger, sygeplejersker, fys/ergo, sosu ass., sygehjælpere og medhjælpere.
 
 
Yderlige informationer 

Vi holder samtaler i uge 4.
 
Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte leder Trine Würtz Hansen på tlf: 23 39 78 41
 
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK