Administrativ medarbejder

Administrationen i Sekretariatet, Social, Sundhed & Omsorg, Viborg Kommune søger en administrativ medarbejder til en fast stilling på 37 timer/uge pr. 1. februar 2019.
 
Administrationen er pt. fysisk placeret både på Rådhuset, og på Guldblommevej 4, her i Viborg. Vi servicerer chefområderne Social, Sundhed og Omsorg i et tæt samarbejde med både decentrale ledere og medarbejdere samt Økonomi- & Personalestaben.

Vi er i alt 37 medarbejdere, 25 er placeret i 5 teams på Rådhuset og 12 er placeret i 2 teams på Guldblommevej. Vores ledige stilling er på Guldblommevej i Team-Handicap, hvor vi servicerer voksen handicap tilbuddene i Viborg Kommune.
 
Vi er organiseret i selvstyrende teams med et fagligt fællesskab. Der er således altid mulighed for god sparring på opgaverne og mulighed for indflydelse på disse. Vi har en fri omgangstone i en travl hverdag.
  
Dine hovedopgaver vil som udgangspunkt være:
  •  økonomiopgaver, bogføring og budgetopfølgning, (Prisme + Silkeborg Data)
  • indberetninger vedr. opholdsbetalinger (KMD Børn og voksne)
  • konsulentfunktion for ledere omkring budget og regnskab
  • lønadministration (Silkeborg Data)
  • dagpengerefusioner (Virk.dk)
  • brugeroprettelser
  • hjemmesider (Sitecore)
 
Vi ønsker at du:
  • har en administrativ uddannelse
  • har erfaring med økonomiadministration
  • har rigtig gode færdigheder i at arbejde med Excel
  • generelt har gode IT-færdigheder
  • har lyst og evner til samarbejde med andre faggrupper
  • kan arbejde selvstændigt og tilrettelægge eget arbejde
  • har relevant erfaring

Team-Handicap består af 6 medarbejdere. Vi tilpasser os løbende den øvrige organisation og der vil således kunne ske ændringer organisatorisk og opgavemæssigt.
 
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 51.

Ønsker du at høre mere om stillingen og opgaverne er du velkommen til at ringe til teamleder Randi Ryom, telefon 87 87 62 03.