Administrativ medarbejder


En af vores dygtige medarbejdere går på pension, så vi søger en ny dygtig medarbejder til en fast stilling på 37 timer/uge med tiltrædelse den 1. oktober 2020.
 
Administrationen i Sekretariatet, Social, Sundhed & Omsorg, Viborg Kommune er fysisk placeret på Rådhuset og på Guldblommevej 4 i Viborg. Vi servicerer chefområderne Social, Sundhed og Omsorg i et tæt samarbejde med decentrale ledere og medarbejdere, det øvrige Sekretariat samt Økonomi- & Personalestaben. Dette gør vi med stort fokus på sammenhængskraft mellem fagområder og med visionen at vi gør livet lettere for dem vi er til for.
 
Vi er 36 medarbejdere i administrationen, 25 på Rådhuset og 11 på Guldblommevej. Du vil få base på Guldblommevej, hvor du vil blive en del af 5 medarbejdere, der primært servicerer ledere og medarbejdere på psykiatriområdet.

 
Dine arbejdsopgaver vil som udgangspunkt være inden for:
  • løn- og personaleadministration (Silkeborg Data + virk.dk)
  • økonomiopgaver, bogføring og budgetopfølgning (Prisme + Silkeborg Data)
  • referent ved ugentlige afdelingsledermøder og varetagelse af afledte opgaver heraf
  • referent ved område-MED og borgerrådsmøder
  • konsulentfunktion i forhold til afdelingslederne
 
Vi forventer at du:
  • har en relevant administrativ uddannelse
  • har relevant erfaring i forhold til ovenstående arbejdsopgaver
  • generelt har gode IT-færdigheder og gerne kendskab til ovennævnte systemer
  • er udadvendt og serviceminded
  • har lyst og evne til at samarbejde
  • kan arbejde selvstændigt og tilrettelægge eget arbejde
 
Vi tilbyder:
  • et spændende job i en afdeling, der varetager mange forskellige opgaver
  • et selvstændigt job med mulighed for udvikling
  • en fri omgangstone i en travl hverdag
  • gode kollegaer i et arbejdsmiljø, hvor sparring og samarbejde prioriteres højt
  • fleksible arbejdstider
     
 
Vi tilpasser os løbende den øvrige organisation, og der vil således kunne ske ændringer både organisatorisk og opgavemæssigt.
 
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst på et niveau, der svarer til kvalifikationerne.
 
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt torsdag den 20. august 2020.

Ønsker du at høre mere om stillingen og opgaverne, er du velkommen til at ringe til teamleder Randi Ryom, telefon 87 87 62 03.