Sundhedsfaglig receptionist

Serviceminded og alsidig receptionist søges til Sundhedscenter Viborg 30 timer pr. uge med ansættelse 1. november 2017.
 
  • har du lyst til en travl og afvekslende hverdag med kontakt til mange borgere og sundhedsfaglige kolleger og mange forskellige administrative opgaver?

Sundhedscenter Viborg er rammen om mange af de kommunale sundhedstilbud. I centeret er der sundhedstilbud til visiterede borgere samt åbne tilbud til alle. Vores reception er det centrale omdrejningspunkt og videnscentrum for aktiviteter foregår i og omkring Sundhedscentret og de 4 sundhedssatellitter.

I Sundhedscentret er der mange forskellige sundhedsfaglige teams som har aktiviteter med borgere – bl.a. genoptræning, sygeplejeklinik, rehabilitering for borgere med kroniske lidelser, diætister, frivillighedskoordinator, sundhedsplejersker, psykiatrisk fysioterapi, patientforeninger, sundhedskonsulenter.

Vi søger en serviceminded, udadvendt og positiv medarbejder med sundhedsfaglig og administrativ baggrund på 30 timer, som har let ved IT systemer, er vant til mange daglige kontakter og har bred erfaring med forskellige administrative opgaver – også sundhedsfaglige.

Du vil indgå i et tværfagligt og bredt samarbejde med de øvrige kolleger i Sundhedscentret, andre afdelinger i kommunen, hospitalet og patientforeningerne.
 

Vi søger en medarbejder og kollega som:
 
  • kan varetage behandling af sundhedsfaglige administrative opgaver som f.eks. behandle genoptræningsplaner fra hospitalet, indkalde borgere til samtaler og undersøgelser
  • kan kommunikere skriftlig på forskellige medier (intranet, sociale medier, chat, hjemmesider osv.)
  • kan kommunikere og formidle positivt såvel mundtligt (direkte og i telefon) som skriftligt
  • er serviceminded og ser det som den vigtigste opgave at borgere, kolleger og samarbejdspartnere altid føler sig velkommen i receptionen og får en god service
  • har lyst til og gerne erfaring med at deltage i udviklingsopgaver som f.eks. være med til at indføre nyt omsorgsjounalsystem
  • kan varetage forskellige daglige praktiske opgaver som f.eks. bestille varer, møde- og lokalebooking, sørge for at centret ser pænt og ryddeligt ud
  • har overblik og helhedsforståelse, samt kan prioriterer de mange opgaver i pressede situationer.
  • er teamplayer med gode samarbejdsevner hvor dialogen og den anerkendende tilgang er i højsæde i det tværfaglige samarbejde
  • er fleksibel ift. ændringer i arbejdsopgaver, arbejdstid og arbejdssted
  • er iderig og kan lide at prøve nyt   
  • har positiv indstilling, godt humør og let til smil 

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Viborg Kommune og relevant fagforening.
 
Jobprofil for receptionist
 
Nærmere oplysninger kan fås hos teamleder Birgitte Helm Eskildsen på tlf. 61 89 78 59  – se mere på Sundhedscentrets hjemmeside.
 
Der afholdes samtaler torsdag den 21 september 2017.