Se selvbetjening, der nu bliver obligatorisk

Fra den 1. december 2014 skal du på flere områder bruge digital selvbetjening, når du er i kontakt med kommunen. Se oversigt her på siden.

Er du en af dem, der bliver berørt af nye krav til digital kontakt med kommunen? Se de løsninger, du skal bruge fra 1. december 2014:

Skal du du søge om indskudslån - læs mere her

Skal du søge om byggetilladelse - læs mere her

Skal du søge om parkeringslicenser - læs mere her

Skal du bestille bopælsattest, adresseoplysninger eller søge om adressebeskyttelse - læs mere her 

Skal du anmelde bygge- og anlægsaffald - læs mere her

Skal du opstille container, stillads, skurvogn på vejen - læs mere her

Skal du bruge et areal til byfest, sportsstævne, marked - læs mere her

Siden opdateres løbende.
 

Få hjælp til selvbetjening

Du kan ringe til Den Digitale Hotline på tlf. 70 20 00 00, hvis du har brug for hjælp til selvbetjening.

Få hjælp til sagsbehandling

Hvis du har brug for hjælp til selve sagsbehandlingen, skal du i stedet kontakte Viborg Kommune tlf. 87 87 87 87.

Tjek også Digital Post

Alle danskere over 15 år har nu en digital postkasse - med mindre de er fritaget. Husk at tjekke den, hvis du bruger en af de digitale selvbetjeningsløsninger, da posten fra Viborg Kommune som udgangspunkt vil lande her.

 

Sidst opdateret: 01.12.2014