Hvem skal jeg kontakte og hvordan?

En underretning kan gives både anonymt og ikke anonymt via en skriftlig eller en mundtlig henvendelse til Familieafdelingens Frontteam.

Ved en skriftlig underretning, vil det være en stor hjælp for os, hvis du benytter vores Underretningsskema. Du finder underretningsskemaet ved at klikke på ikonet med hånden "Underretningsskema - Den direkte vej...". Så vil Frontteamet i Familieafdelingen eller Socialvagten vurdere underretningen inden for 24 timer.

Hvis en skriftlig underretning afleveres som fysisk post i kommunens postkasse uden for åbningstid, vil den blive modtaget i Familieafdelingen dagen efter. Hvis den bliver afleveret op mod en weekend, bliver den først modtaget i Familieafdelingen om mandagen.

Ved akut brug for hjælp kan du også i Kommunens åbningstid ringe til Frontteamet i Familieafdelingen. Uden for kommunens åbningstid (efter kl. 15.30 mandag-onsdag, efter kl.1700 om torsdagen og efter kl.1330 om fredagen og i weekender), kan du kontakte Socialvagten på telefon 87 87 87 87.

Hvis du er usikker på, om du skal sende en underretning, er du velkommen til at ringe og få anonym råd og vejledning hos Frontteamet.

Du kan læse mere om muligheden for anonymitet her.

Sidst opdateret: 14.01.2017